Új logisztikai központot fejlesztett a Magyar Posta, a Waberer’s nyerte el a feladatot.
A Magyar Posta új csomaglogisztikai központjának kialakítására szóló tenderén a Waberer’s International leányvállalata, a WPL-Log Zrt. lett a befutó. A zöldmezős beruházású létesítmény összterülete 25 ezer négyzetméter, az új Posta-bázist a tervek szerint 2026 első negyedévében adják majd át. A Waberer’s Csoport célja, hogy a következő időszakban a magyar piac mellett a közép-kelet-európai régióban is a mostanihoz hasonló raktárfejlesztési megbízásokat nyerjen el és ezzel biztosítsa a logisztikai ingatlanfejlesztési üzletágának tartós bővülését.
Komoly beruházást nyert el a Waberer’s Csoport nemrég elindult logisztikai ingatlanfejlesztési üzletága – jelentette be a Budapesti Értéktőzsdén Prémium kategóriájában jegyzett vállalat. A Waberer’s 100 százalékos tulajdonában lévő leányvállalata, a WPL-Log Zrt. nyerte meg a Magyar Posta új csomaglogisztikai központjának fejlesztésére kiírt tenderét.
8,3 hektáros területen, Ecser Nyugati Ipari parkjában épül meg a modern Posta-központ
A beruházás keretében egy megközelítőleg 25 ezer négyzetméter összterületű, a legkorszerűbb megoldásokkal felszerelt és magas energiahatékonyságú raktárközpontot hoz létre a Waberer’s Csoport leányvállalata.
A Magyar Posta új bázisának létrehozására szóló megbízás magába foglalja az egyedi igényeknek megfelelő teljeskörű tervezési, engedélyezési, kivitelezési és finanszírozási feladatokat. A csomaglogisztikai központ átadása és a Magyar Posta tulajdonba kerülése a tervek szerint 2025 negyedik negyedévében várható.
„A Magyar Posta mostani megrendelése kulcsfontosságú cégcsoportunk számára. Az idei második negyedévben jelentettük be, hogy elindul saját logisztikai ingatlanfejlesztési üzletágunk, amely a szóban forgó fejlesztésnek köszönhetően a korábban tervezettnél hamarabb növekvő pályára állhat. A Waberer’s folyamatban lévő raktárfejlesztései is referenciaként szolgálthatnak a jövőben, csakúgy, mint az ország egyik legnagyobb vállalatának, a Magyar Postának építendő csomaglogisztikai központ” – mondta Barna Zsolt, a Waberer’s International elnök-vezérigazgatója.
Célkeresztben a régió
Barna Zsolt hozzátette, a Waberer’s célja az új üzletággal, hogy saját raktárlogisztikai infrastruktúrájának bővítése mellett a cégcsoporton kívüli, egyedi igényeknek megfelelő logisztikai központokat is fejlesszen, és azokat bérleti- vagy adásvételi konstrukcióban hasznosítsa. A piaci alapú ingatlanfejlesztés során hasznosul a Waberer’s logisztikai szolgáltatóként szerzett több évtizedes tudása és tapasztalata. Ezáltal a cégcsoport immáron fejlesztőként is jelentős szereplővé válhat a régió logisztikai ingatlanpiacán, valamint egyedülálló modellként, az ingatlanfejlesztési (build-to-suit) és logisztikai szolgáltatások kombinációjával tovább erősíti pozícióját a szektorban.
Waberer’s Csoport
A Waberer’s Csoport Európa meghatározó, saját flottával rendelkező közúti logisztikai vállalata és Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója. A Csoport a gépjárművekhez, fuvarozáshoz kapcsolódó biztosítások területén is meghatározó pozícióval rendelkezik a magyar piacon. A Waberer’s 2800 tehergépjárműből álló modern flottát üzemeltet, és közel 250 ezer négyzetméter korszerű raktárt kezel, ezzel a régió legnagyobb logisztikai kapacitása felett diszponál. A 75 éves tapasztalattal rendelkező vállalat részvényeit 2017 óta jegyzik a Budapesti Értéktőzsde Prémium kategóriájában, melyek a BUX és BUMIX indexekben is szerepelnek. A Waberer’s Csoport társadalmi felelősségvállalásának részeként támogat szakmai alapítványokat, egészségügyi, kulturális és sportszervezeteket, valamint elkötelezett ökológiai lábnyomának csökkentése mellett. A Csoport tagja a Waberer’s International Nyrt., a WSZL Kft., a Gránit Biztosító, a vasúti logisztikával foglalkozó PSP Csoport, a lengyel Link S.p. z o.o. és a szerb MD International is. www.waberers.com
Forrás: Waberer’s
Regisztráljon díjmentesen sofőrként!
Adja fel ingyenes álláshirdetését most!
További hírek
Kamionok síneken – Budapest és Luxemburg között vasúton lehet szállítani félpót-kocsikat a jövő év elejétől
Új intermodális vasúti összeköttetés születik
Kamionsofőrök és a nyugdíjrendszer: milyen hatásokkal kell számolni?
Nemzetközi összehasonlításban megéri a kemény munka?
Kamionsofőrök Európában: Mennyit keresnek és megéri-e külföldön dolgozni?
Magasabb bérek, de milyen áron?