Wolf Zoltán: A Bogos-Trans Kft. sikerének titkairól, fejlődésük újabb állomásairól nyilatkozott
Interjú Wolf Zoltán – Bogos-Trans Kft. személyzeti és minőségirányítási terület vezetőjével
Hogyan alakult a Bogos-Trans Kft. története az elmúlt 33 év során?
A Bogos-Trans Kft. egy 33 éve a piacon lévő ömlesztettáru szállítmányozó és fuvarozó vállalkozás. Célunk a legelismertebb gabonaszállítmányozó céggé válni Európában. Jelenleg 134 önűrítős, nyerges szerelvényből és Scania vontatóból álló flottánkat – közel ezzel azonos volumenben alvállalkozói teljesítmény egészíti ki, így Magyarországon piacvezetők vagyunk az agrár logisztikában. Cégünk értékeit leginkább szlogenünk fejezi ki: „Megfelelő helyen, időben, mennyiségben és minőségben!”
Véleményed szerint, miben rejlik a Bogos-Trans egyedisége? S milyen alapértékek mentén dolgoztok a cégnél?
Egyediségünk a piacon főként az üzleti modellünkben rejlik, mely szerint mindennek a középpontjában a megrendelőink igényeinek kielégítése áll. A megrendelő igényeinek leginkább megfelelni képes logisztikai kialakítása mellett, kulcsfontosságú a proaktív HR és minőségirányítás szerepe, mely fitten és nyitottan tartja a szervezetet a folyamatos változásra és fejlődésre. A fentieken túl kijelenthető, hogy a szervezet többi területe is folyamatosan és nagymértékben járul hozzá a cég töretlen fejlődéséhez és sikereihez. Gazdasági irodánk folyamatosan digitalizál és szinte teljesen felkészült a digitális fuvarokmányok néhány éven belül várható bevezetésére. Műszaki területünkön a tehergépjármű javítás – karbantartás teljes spektrumában, magas szakmai színvonalon és teljesen önellátó és fenntartható módon tudjuk üzemeltetni flottánkat.
Úgy értesültünk, új lehetőségek nyílnak Dunafölváron. Mit érdemes tudni a beruházás szervezeti egységéről?
Valóban a területen már zajlanak a munkálatok, az idei évben indult dunaföldvári szállítmányozási szolgáltatás – vezetője Bacsó Péter operatív vezető és Ujvári Judit dunafödvári logisztikai vezető. A fuvarozás területét Kovács László flottamenedzser irányítja. Az egyelőre csak Bonyhádon szolgáltató műszaki terület vezetője Horváth Gábor műszaki vezető. A HR és a minőségirányítás területe pedig hozzám tartozik. Továbbá a megbízóink igényeinek ellátása érdekében Dunaföldváron megvásárlásra került egy üzemkész állapotban lévő telephely, mely lehetőséget nyújtott egy önálló szállítmányozói csoport kialakítására.
Új telephelyünk áprilistól elejétől, 10 fős személyzettel (5 fő logisztika, 5 fő létesítményfenntartás) elkezdte a munkavégzést. Az idei év végére megkezdjük a dunaföldvári műszaki beruházásunkat, mely egy háromállásos javítóműhely és műszaki vizsgabázis megépítését és beüzemelését eredményezi.
Mekkora flottabővítés társult az új helyszínhez, avagy a cég infrastruktúrájában ?
Az idei év legnagyobb beruházása 30 Scania vontató és hozzájuk 30 Tisvol hátrabillencs nagyköbös pótkocsi, melyek szeptember közepén üzembe álltak és folyamatosan szállítanak.
Mik a legnagyobb kihívások manapság egy logisztikai vállalat előtt?
Az elmúlt évek jelentősen átírták és átírják a mezőgazdasági ömlesztett áruszállítás piacának feltételrendszerét. Kiteljesedve a minden fuvarpiacot érintő covid-válság után érkezett az üzemanyag, majd útdíjárrobbanás. A gabonaszállítmányozás piacát az ukrán gabonaembargó, majd a magyar gabona exporttilalom után, az idei évben az aszálykár és a kukorica magas aflatoxin tartalmának kihívásai rajzolják napról napra újra.
Milyen desztinációba szállítanak?
A logisztikai tevékenység az eltelt években is folyamatosan fejlődött, bonyhádi irodánk mellett pár éve megnyitottuk csongrádi irodánkat, ahol a keleti országrész partnereinek minőségi kiszolgálása folyik. Az összes szállítmányozási feladat kicsivel több, mint fele nemzetközi szállítás. Jelenleg szállítunk az összes környező országba, valamint Olaszország, Németország, Svájc és Csehország desztinációiba.
Köztudott, hogy Bogos László a régióban, sőt országosan is elismert vállalkozó. Mi járul hozzá leginkább a cég küldetésének sikeréhez?
A cég sikereinek legfontosabb záloga a munkatársak, akik magas hozzáadott értékkel, kiemelkedő szakmai színvonalon végzik mindennapi tevékenységüket. A menedzsmentet, mint tulajdonos ügyvezető Bogos László vezeti és rendkívüli érzékkel mentorálja és segíti nap, mint nap. Bogosné Brauner Beáta irodavezető irányítása és kontrollja alatt stabil gazdasági számviteli csapat végzi a vállalati ügyvitelt. A szállítmányozási terület vezetője Májer Dávid logisztikai vezető, aki hét éve a céggel együtt növekszik és fejlődik illetve folyamatosan bővíti elégedett ügyfeleink körét.
Forrás: BOGOS-TRANS
Regisztráljon díjmentesen sofőrként!
Adja fel ingyenes álláshirdetését most!
További hírek
USA döntött – autópályán hasít az önvezető csőrös
Az USA választott, esélyt ad az önvezető teherautóknak. Ezúttal Texasban tették próbára az egyik cég önvezető rendszerét. Az Amerikai Egyesült
Ilyet kitalálni sem lehet, ritka képsorokat rögzítettek az M1-es autópályán
Nem tudni, mit akart egy autós az M1-es autópályán, talán le szeretett volna húzódni a leállósávba. A közvetlen mögötte haladó
Kamionosok és a természeti kihívások: a Spanyolországi havária hatása
A természet ereje mindenki felett áll